Aquest article conté informació obsoleta. Per veure més sobre el programari de Microsoft Office 365 per a la UAB consulteu aquest article.

Sabieu que podeu tenir 5 programes Microsoft instal·lats a casa gratuïtament?

Com a membre de la comunitat universitària, Microsoft us ofereix una subscripció gratuïta al seu programari Microsoft Office 365 ProPlus que inclou les últimes versions de Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Skype… Per instal·lar-ho és necessari fer-ho a través del correu institucional de la UAB.

Aquest programari el podeu instal·lar en dispositius de la vostra propietat (dispositius particulars, que no siguin propietat de la universitat), tant ordinadors com dispositius mòbils, fins a un límit de cinc de cada tipus (5 PCs o Macs, 5 tablets -Windows, iPad, Android- i 5 mòbils).

Per instal·lar-ho al mòbil heu de cercar les aplicacions Word, Excel, Power Point i One Note a la Apple Store o Google Play, llavors heu de descarregar la app i validar-la amb l’usuari (adreça de correu institucional) i contrasenya.

Si feu servir aquesta subscripció anirà vinculada a la vostra adreça de correu de la universitat i caldrà que els ordinadors o dispositius mòbils en els que s’instal·li estiguin connectats a Internet per verificar periòdicament la llicència. Perdreu la llicència quan acabi la vostra vinculació amb la universitat.

Us serà d’utilitat consultar les FAQs del CAS per saber com els col·lectius d’ Estudiants, PDI i PAS  poden accedir als serveis de l’Office 365 i què haureu de fer per instal·lar l’Office per a ús particular.

Teniu més informació de com gaudir d’aquesta subscripció a la fitxa de servei disponible a la web de la DTIC.