Espai d'informacions i difusió
de les TIC a la Comunitat UAB

Docència, Notícies

Resultats de l’enquesta de Campus Virtual

Us presentem els resultats de l’Enquesta sobre Campus Virtual, realitzada entre el 12 de març i l’1 de maig de 2018, adreçada a tots els estudiants que accedien al portal del Campus Virtual. El qüestionari constava de 4 preguntes de selecció (alguna permetia una resposta oberta) i un apartat obert pels suggeriments. Vàrem rebre un total de 645 respostes d’estudiants que ens han permès fer un balanç de l’ús d’aquest servei, als quals agraïm la seva participació.

Els resultats els veureu en la següent infografia interactiva (* indicacions d’ús al peu). S’han analitzat tots els suggeriments amb l’objectiu de què tots aquells, que sigui possible per disponibilitat de recursos i priorització dels mateixos, estiguin disponibles per al curs 2018-2019.

* Aquest és un gràfic interactiu multi-pàgina on podeu veure els valors de cadascuna de les sèries passejant el ratolí per damunt, eliminar/afegir sèries clicant a la llegenda de la corresponent o veure a pantalla completa a través del menú que apareix a la part superior dreta del mateix.

1. Aureli Alabert Romero

M’interessaria molt veure els resultats desglossats per facultats.

• 2016776

Benvolgut Aureli,

No és possible disposar del desglossament per facultats perquè l’enquesta va ser anònima.

Salutacions,
      Francesca Galera