Traieu el màxim profit al Campus Virtual

Ara que la majoria heu arrencat el curs haureu pogut veure com se us ha emplenat el Campus Virtual d’assignatures, esdeveniments propers, avisos… Si acabeu d’arribar al Campus, heu de saber que serà una de les eines que més utilitzareu diàriament. No decaigueu! En aquest article us mostrarem les principals novetats que presenta i us ensenyarem com en podeu treure el màxim profit!

Novetats al CV

Amb l’inici del curs s’han inclòs noves funcions, entre les quals destaca l’opció de desmarcar una resposta en un qüestionari. Era una demanda dels i les estudiants que, l’any passat, trobaven que quan marcaven una resposta, ja no podien deixar la pregunta en blanc. Una altra novetat és el test offline amb el qual el professorat tindrà la possibilitat de dissenyar exàmens al Campus Virtual i imprimir-los. L’alumnat respon les preguntes de forma presencial i després es corregeix de manera automàtica a través d’un escaneig de la prova.

L’APP del CV

Potser encara no ho sabíeu, però existeix una aplicació tant per Android com iOS a través de la qual podeu accedir al Campus Virtual. Permet treballar sense connexió, descarregar tots els materials que penja el professorat per tal que els pugueu tenir sempre que els necessiteu a la vostra butxaca i rebre notificacions sobre les novetats de les vostres assignatures.

Un cop descarregada, tan sols haureu d’introduir l’URL d’accés (https://e-aules.uab.cat/2020-21) i el vostre NIU i contrasenya.

Les FAQs del CV

Tant si sou professors/es com si sou estudiants, al web del Campus Virtual trobareu resolts tots els dubtes que us puguin sorgir. Ara també, el professorat té disponibles la guia per convocar l’alumnat a les sessions de Teams via Campus Virtual i la guia per saber què és i com es crea un qüestionari interactiu.

Subscriu-te al blog i segueix-nos a TWITTER i INSTAGRAM per no perdre’t cap novetat relacionada amb les TIC de la UAB!