A la Facultat de Traducció i Interpretació es troben unes de les cabines de traducció més ben equipades de tot el sistema universitari de l’Estat. Gràcies a aquestes aules l’alumnat por dur a terme pràctiques que reprodueixen de manera fidel la feina dels traductors professionals.

Cadascuna de les cabines està equipada amb un sistema que permet emetre i rebre audio cap a diferents punts. Durant les pràctiques de classe, el més habitual és que a totes les cabines se sintonitzi el canal d’àudio del docent, per tal que es puguin escoltar les instruccions o el material que es reprodueix al projector. Després, tots els alumnes fan la pràctica, cadascun en un canal determinat i, el docent, des de la planta de l’aula pot anar sintonitzant cada cabina per escoltar la locució de l’alumne.

Us convidem a descobrir més en aquest vídeo:

SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUEIX-NOS AL TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB !