Des del 5 de juliol està actiu el nou curs acadèmic 2022-23 al Campus Virtual. Tant si sou estudiant com docent, en accedir-hi continuareu veient les assignatures del curs 2021-22 al tauler. Com a docent però, podreu activar ja les noves assignatures del curs 2022-23 (Canvi d’any acadèmic 2022-23 al Campus Virtual).

Com ja és habitual, el canvi d’any acadèmic porta novetats. Aquest curs, un disseny i estructura renovats de l’Ajuda del Campus Virtual, la possibilitat de crear preguntes que permeten execució de codi de programa o la possibilitat de descarregar el contingut del curs, entre d’altres.

En la següent infografia us expliquem totes les novetats que incorporem a aquest nou curs per millorar la docència en línia:

Si necessiteu ajuda amb les vostres assignatures al Campus Virtual us poden ser d’utilitat les següents preguntes més freqüents.

Com activar assignatures (creació d’aules)

Com afegir o treure grups de docència Sigma/TCS

Com afegir o treure docents de l’aula

Com crear un o més grups i assignar-hi estudiants