Escolta l’article:

Microsoft Learn és una plataforma d’aprenentatge que ofereix formació pràctica, documentació tècnica, certificacions i recursos comunitaris per ajudar a utilitzar els productes de Microsoft de manera eficaç. En aquest article us n’explicarem el funcionament i què us pot aportar.

Dins la plataforma trobareu diferents recursos per a desenvolupar les vostres habilitats, com ara mòduls d’aprenentatge (cursos pràctics i interactius que cobreixen temes com ara Azure, Power Platform o Office 365, entre d’altres), plans d’aprenentatge (seqüències de mòduls que guien a través d’un tema específic), certificacions (acreditacions de Microsoft Learn sobre habilitats específiques), documentació tècnica (articles i guies sobre productes i serveis de Microsoft) i fòrums, on podeu connectar amb altres professionals per compartir coneixements i resoldre dubtes. Un exemple d’aquestes prestacions és l’itinerari per a professors.

Un dels aspectes més destacables de Microsoft Learn són els plans d’aprenentatge, que es desenvolupen seguint una sèrie d’activitats per a aprendre una habilitat concreta a través d’activitats i fites. Els formadors també disposen de l’opció de crear plans per a aprenentatges determinats o per a projectes, i se’n pot fer un seguiment. A més, els plans estan desenvolupats de manera que puguin enviar correus recordatoris per què l’alumnat recordi que la tasca ja està disponible.

Subscriviu-vos al blog  canaltic.uab.cat  per rebre totes les actualitzacions i seguiu-nos a X,  @tic_uab, i a Instagram,  @tic_uab!