En l’article d’avui us volem parlar sobre les preguntes més freqüents del Centre d’Assistència i Suport. Com en la majoria de casos, és molt interessant consultar les FAQ abans d’algun dubte ja que ens poden ajudar a resoldre’s fàcilment, per simple curiositat, o podem descobrir utilitats i informacions noves a partir d’aquestes preguntes freqüents i les seves respostes.
Amb l’objectiu de facilitar en autoservei la resolució als dubtes dels usuaris es posa a l’abast el portal de preguntes més freqüents (https://si-respostes.uab.cat), on es pot trobar un recull de totes les preguntes més comuns que arriben al CAS.
Aquí en podeu veure un exemple de la interfície:
Les preguntes estan organitzades per serveis (Campus Virtual, Xarxa sense fils, Xarxa cablejada…) i cada servei se li assigna un acrònim per tal de que sigui fàcil de localitzar en fer les cerques.
Aquesta plataforma també permet valorar si la informació facilitada ha servit d’ajuda o no. Això ens permet reformular-la en els casos que no sigui prou útil, prou clara, etc.
Us animem a que les consulteu ja que podreu descobrir molts serveis i facilitats de la UAB que no coneixíeu, podreu resoldre problemes o millorar-ne l’ús.
Respon
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.