En l’article d’avui us volem parlar sobre les preguntes més freqüents del Centre d’Assistència i Suport. Com en la majoria de casos, és molt interessant consultar les FAQ abans d’algun dubte ja que ens poden ajudar a  resoldre’s fàcilment, per simple curiositat, o podem descobrir utilitats i informacions noves a partir d’aquestes preguntes freqüents i les seves respostes.

Amb l’objectiu de facilitar en autoservei la resolució als dubtes dels usuaris es posa a l’abast el portal de preguntes més freqüents (https://si-respostes.uab.cat), on es pot trobar un recull de totes les preguntes més comuns que arriben al CAS.

Aquí en podeu veure un exemple de la interfície:

captura2

Les preguntes estan organitzades per serveis (Campus Virtual, Xarxa sense fils, Xarxa cablejada…)  i cada servei se li assigna un acrònim per tal de que sigui fàcil de localitzar en fer les cerques.

preguntes-frequents-cas-2

Aquesta plataforma també permet valorar si la informació facilitada ha servit d’ajuda o no. Això ens permet reformular-la en els casos que no sigui prou útil, prou clara, etc.preguntes-frequents-cas-4

Us animem a que les consulteu ja que podreu descobrir molts serveis i facilitats de la UAB que no coneixíeu, podreu resoldre problemes o millorar-ne l’ús.