El CAS (Centre d’Assistència i Suport) és la unitat de la Direcció de TIC encarregada d’oferir Assistència i Suport en l’àmbit informàtic. Us podeu adreçar al CAS sempre que tingueu algun problema, dubte o incidència informàtica.

L’horari d’atenció als usuaris és el següent:

-De dilluns a divendres no festius: de les 8 a les 20h

Avui us volem compartir les estadístiques del 1er trimestre del 2017 a partir de la següent infografia. Podem veure que el nombre total de casos han sigut 6.594,  la majoria dels quals han sigut consultes sobre els serveis, i en menys quantitat incidències i peticions. A més de gestionar 3.408 correus, s’ha atès el 98,32% de les 6545 trucades rebudes, i a més, el 96,46% de les trucades no han hagut d’esperar ni 30 segons per ser ateses. Com que els problemes no segueixen horaris, també s’han gestionat exitosament 85 casos crítics fora de l’horari d’atenció.

Finalment, podem veure que dels 6.726 casos resolts, un 86% s’han fet directament des del CAS i el 60% s’han resolt en menys de 30 minuts. Podeu ampliar la imatge.

Així doncs, podeu comprovar que des del CAS, en col·laboració amb els SIDs i la resta de personal de la Direcció de TIC, s’està fent una gran feina ajudant a tot aquell membre de la universitat que necessiti assistència o suport en qualsevol aspecte informàtic, pel que no dubteu en contactar-hi a través d’aquesta web, o bé per correu electrònic o per telèfon (93 581 21 00).

A la web del SI podreu trobar diferents informes trimestrals. Podeu consultar aquí la informació més detallada.