Encara no coneixeu els MOOCs de Coursera? Es tracta de cursos a distància d’accés obert per internet, als que es pot apuntar qualsevol persona. Juntament amb els materials d’un curs tradicional, com són els vídeos, lectures i qüestionaris, els MOOCs també proporcionen fòrums d’usuaris interactius.

Avui volem compartir la notícia de que l’Escola de Postgrau de la UAB, amb l’objectiu d’incentivar la formació de postgrau i contínua, obre una nova convocatòria d’ajuts a la creació i producció de cursos MOOCs en la plataforma COURSERA.

• Període de sol·licitud: es podran presentar des del 22 maig fins al 9 de juny al Registre General de la UAB utilitzant els formularis dels enllaços al peu d’aquest correu.
  • L’ajut inclou: Els ajuts inclouen suport tècnic i assessoria de projectes així com una part de les despeses de producció i distribució del curs. L’ajut no superarà mai el 75% del cost total del MOOC.
  • Destinataris: professorat, grup de professorat, PAS, Escola de Postgrau, Escoles, Facultats, Departaments, Instituts o Serveis de la UAB. Aquests grups poden establir col·laboracions amb entitats externes a la UAB. També poden presentar projectes entitats externes a la UAB que siguin avalades per un Grup de recerca, Escola de Postgrau, Escoles, Facultats, Departaments, Instituts o Serveis de la UAB.
  • Import:  La UAB destinarà un màxim de 50.000€ per a l’any 2017 i no superarà mai el 75% del cost total del MOOC.
  • Resolució de la convocatòria: es farà pública entre els mesos de juny i juliol de 2017 per part de la Comissió de MOOCs, tenint en compte els criteris publicats en el text de la convocatòria.
  • L’obtenció de l’ajut: requerirà la signatura entre l’Escola de Postgrau i el beneficiari, a més d’un contracte detallat que establirà un calendari i un standard de qualitat de la producció, així com un sistema de seguiment del projecte que es donarà a conèixer.

Les persones interessades poden contactar amb la Comissió de MOOCs en el correu electrònic: mooc@uab.cat

Podeu descarregar el formulari i els criteris d’adjudicació en l’enllaç: