Videojocs a la universitat durant un cap de setmana? D’això es tracta la TechParty de la UAB que se celebra per tercer any consecutiu a la universitat, i tornarà a reunir aficionats i professionals dels videojocs. Després de l’èxit de la segona edició, es prepara un cap de setmana frenètic amb una sèrie d’activitats que podreu gaudir durant els pròxims 20, 21 i 22 d’abril com exhibicions, una fira d’empreses o la presentació de nous videojocs.

L’esdeveniment tindrà lloc a l’Escola d’Enginyeria de la UAB i, aquest any, la TechParty serà amfitriona de la Overwatch League de la CCU (Campionats de Catalunya Universitaris).  La CCU col·labora amb la University e-Sports en una excitant competició de videojocs que té l’objectiu de promoure els e-Sports entre joves universitaris. Aquest entusiasmador torneig enfronta a nombrosos equips universitaris d’Espanya per establir una plataforma on tothom pugui competir en alguns dels videojocs més aclamats: League of Legends, Hearthstone, i aquest any, com a novetat, hi haurà el Clash Royale.

La TechParty també té el seu costat solidari ja que, aquest any, col·labora amb Juegaterapia, una fundació que ofereix entreteniment i diversió a nens i nenes ingressats a hospitals oncològics.  Des de ja fa vuit anys, Juegaterapia aplica els videojocs com a medicina per millorar la vida dels infants que pateixen càncer. Així doncs, la TechParty col·labora amb aquesta causa destinant 2€ de cada entrada per a la fundació.

Ja pots comprar la teva entrada per la festa dels videojocs de la UAB a Ticketea, recorda que són limitades. Tota la informació es troba a la web de la Techparty. I si encara tens dubtes, contacta a través de vocalia.techparty@gamersuab.cat.