Tant el Treball de Fi de Grau (TFG) com el Treball de Fi de Màster (TFM) són indispensables per finalitzar els estudis en qualsevol Facultat i Escola de la UAB. Per això, una bona comunicació entre tutor i estudiant és important per assolir un seguiment adient. Una bona traçabilitat permet augmentar la qualitat del procés, i conseqüentment, un bon resultat.

Detall d’un seguiment a l’eina TFE

L’eina de TFE (Treball de Final d’Estudis) està dissenyada per facilitar la comunicació i el seguiment dels treballs esmentats. A més, facilita l’intercanvi d’informació i de documents entre coordinadors, tutors, avaluadors i estudiants. Un dels avantatges d’aquest sistema és que permet la càrrega massiva i automàtica de la informació inicial d’assignacions de treballs i tutors, sempre que estigui introduïda dins el mòdul de Sigma TFEPE (Gestió de les ofertes i demandes de treball de Fi d’Estudis/Pràctiques). Aquesta informació es pot modificar en qualsevol moment, si és necessari. En el cas de no fer servir l’eina Sigma TFEPE per a les ofertes i assignacions, les dades es poden entrar també de forma manual.

S’ofereix un espai de seguiment individual per a cada treball, en el qual l’estudiant i el tutor poden intercanviar missatges i documents seguint la planificació general establerta per la coordinació, i si és el cas, personalitzada a nivell de cada tutor. Sigui com sigui, aquest seguiment es concreta mitjançant tasques que l’estudiant ha de complir a cada fita proposada pel tutor o coordinador.

Finalment, el tutor ha de tancar el treball per tal de que l’estudiant el lliuri (ambdós n’autoritzen o no la seva publicació), si s’escau es creen els tribunals que l’avaluen i si es compleixen les condicions establertes, el treball es publicarà al Dipòsit Digital de Documents (DDD).

La següent guia mostra tots els passos que permet fer l’eina per a dur a terme el seguiment dels treballs.

Podeu ampliar més informació sobre l’eina amb guies i manuals d’usuari per a cadascun dels rols: coordinador, tutor, estudiant i membres del tribunal.

Actualització IMPORTANT!

Us deixem aqui disponible la documentació de la sessió informativa sobre TFE del passat 22 de juny de 2018.