Aquestes convocatòries per a la cessió d’equipament informàtic ja estan tancades

La resolució de la convocatòria que es va tancar el 14 de setembre va atorgar l’ajut al 82% dels i les estudiants que l’havien demanat.

L’Autònoma, igual que va fer durant els primers mesos de la pandèmia per la Covid-19, ha obert una convocatòria especial per a la cessió d’equipament informàtic i de connectivitat. Està dirigida a aquelles persones que tenen alguna mancança d’equipament que dificulta el seguiment de les activitats pròpies de la docència virtual.

Les ajudes s’han dividit en dues modalitats. La primera consisteix en la cessió d’ordinadors, i la segona en facilitar l’accés a Internet mitjançant un dispositiu amb targeta SIM.

Aquelles persones que vulguin sol·licitar l’ajut han d’estar matriculades en estudis oficials de la UAB per aquest curs i han d’haver demanat l’acreditació de caràcter econòmic que emet l’AGAUR pel curs 20-21.

A partir del dia 1 d’octubre, l’alumnat de màster i de nou accés al grau pot demanar aquest ajut fins al dia 16 d’octubre. Aquí podreu trobar la convocatòria i tots els passos que heu de seguir.

L’alumnat de 2n curs de grau en endavant ho pot fer des del dia 30 de setembre i les peticions es podran fer fins al dia 7 d’octubre. Aquí podreu trobar la convocatòria i tots els passos que heu de seguir.

A més, ja s’ha emès la resolució de la convocatòria dirigida a l’alumnat de grau (no de nou accés) que es va tancar el 14 de setembre passat. De les 83 persones que van demanar l’ajut, a 68 se’ls atorgarà l’equipament que havien sol·licitat. L’ajut de connectivitat el rebran 26 persones i la cessió d’equips informàtics fins a 54 persones.

Subscriu-te al blog i segueix-nos a Twitter i Instagram per no perdre’t cap novetat relacionada amb les TIC de la UAB!