Encara no coneixeu els UAB Open Labs? Són “ecosistemes d’innovació oberta”, i al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona en tenim dos de diferents a l’abast de qualsevol membre de la comunitat universitària que vulgui dur a terme un projecte d’innovació digital i social.

Un Living Lab és un laboratori d’innovació digital que treballa per a la cohesió del territori en què es troba. Facilita el desenvolupament d’eines i estratègies a partir de la innovació oberta i col·laborativa en entorns de la vida real.

En primer lloc, el Digital Lab, a la Sala de Revistes de la Biblioteca d’Humanitats, compta amb tot el necessari per a l’escaneig d’objectes. Això permet portar-los cap a representacions tridimensionals en espais virtuals, i s’empra per exemple, per a la conservació de material arqueològic.

I a la planta baixa de l’Escola d’Enginyeria es troba el Disseny Lab, on podreu fer tangible amb impressores 3D, talladores làser… els projectes que hagueu ideat.

No us perdeu el vídeo!

SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT I SEGUEIX-NOS AL TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB !