Ben tornats i ben tornades #UABers a CanalTIC! Avui recuperem el nostre blog després del ciberatac, a l’octubre passat, que va afectar la majoria d’infraestructures i serveis digitals de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Des d’un primer moment es va fer palès la necessitat d’informació i va caldre usar els mitjans al nostre abast per a difondre les comunicacions rellevants. Per aquest motiu, durant aquest període en què el nostre mitjà de comunicació principal CanalTIC no ha estat disponible, hem anat publicant contingut sobre el seguiment de la incidència, la reobertura de serveis i altres materials de divulgació de les TIC a les xarxes socials pròpies (@tic_uab) i a les de la Universitat (@UABBarcelona), així com als canals oficials de la Universitat (web i telegramtelegram) i a la web de la DTIC.

Ara podem reprendre les  publicacions d’interès a CanalTIC i ja estem preparant articles sobre els equips gestionats (Intune), el procediment de còpia de dades pel tancament de Nebula i S2002, i les darreres novetats i consells per a Teams.

Tot això ha comportat multiplicar els seguidors de Canal TIC a les xarxes, i entomem més que mai la responsabilitat de proporcionar informació ràpida i eficaç dels serveis TIC a la comunitat universitària.

SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUEIX-NOS AL TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB !