Com a membre de la comunitat universitària de l’Autònoma pots gaudir del paquet de Microsoft Office 365 que inclou les últimes versions dels programes Word, Excel, PowerPoint, Teams, OneNote i Outlook, entre altres

Al llarg de la teva estada a la universitat, siguis estudiant, docent, personal investigador o personal d’administració i serveis, ben segur que hauràs de fer servir diferents programes d’ofimàtica. És per això que l’Autònoma et facilita els programes més utilitzats i avançats perquè puguis treure’n el màxim rendiment.

Us podeu descarregar i instal·lar aquests programes en fins a cinc PCs o Macs i en cinc dispositius mòbils més que siguin Android o iOs. A més, el col·lectiu de l’alumnat pot gaudir des d’aquest curs de totes les possibilitats que dona el paquet de Microsoft Office 365 gràcies al canvi de servei de correu que s’ha dut a terme.

Per fer la instal·lació a un PC o Mac, primer assegureu-vos que no teniu versions anteriors d’aquests programes al vostre equip. Després tan sols haureu d’accedir amb el vostre compte d’usuari (NIU@uab.cat)a correu.uab.cat i fer clic a la icona assenyalada a la fotografia.

Accediu a ‘Office’ i una vegada dins veureu que teniu disponible l’opció ‘Instal·la l’Office’. Quan s’hagi descarregat, seguiu els passos de la instal·lació. Després, només caldrà que us autentiqueu amb la vostre compte d’usuari (NIU@uab.cat) i inserir la contrasenya vinculada. Si ho preferiu, també podeu dur a terme la instal·lació a través de https://office.com.

El procés d’instal·lació als dispositius mòbils és el mateix que per instal·lar qualsevol altra aplicació disponible a la botigues Play Store i App Store. Per tal que la pugueu fer servir, us haureu d’autenticar amb la vostre compte d’usuari (NIU@uab.cat) i inserir la contrasenya vinculada.

Com ja us hem avançat, també podeu utilitzar les versions en línia sense la necessitat d’instal·lar programari al vostre equip. Alguns programes tenen opcions més limitades en les seves versions en línia, però tenen l’avantatge que permeten treballar un document simultàniament amb altres usuaris, la qual cosa fa més fàcil dur a terme treballs en equip al mateix temps i sobre una mateixa versió. En la versió d’escriptori dels programes també està disponible la possibilitat de treballar documents col·laboratius però no de manera simultània. Tot això és gràcies a les eines associades al servei Outlook. Vegeu més sobre el núvol de Microsoft i les seves possibilitats de sincronització aquí.

Tingueu present que si voleu fer ús de la subscripció, aquesta anirà vinculada a la del vostre usuari de la Universitat i caldrà que els ordinadors o dispositius mòbils en els quals s’instal·li estiguin connectats a Internet per verificar periòdicament la llicència. Perdreu la llicència quan acabi la vostra vinculació amb la universitat.

Us recomanem que consulteu aquest enllaç com a suport per dur a terme la instal·lació.

SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUEIX-NOS AL TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB !