Article Obsolet

aquí teniu el més actualitzat !

Escolta l’article

La Universitat Autònoma de Barcelona, seguint els preceptes d’aplicació de mesures de seguretat en els sistemes d’informació (ENS) i la regulació per a protecció de dades, drets i llibertats (RGPD), té implantada l’autenticació de doble factor per mantenir els nivells de seguretat. Aquest mètode afegeix una capa extra de seguretat al nivell bàsic d’autenticació, que només requereix un compte i una contrasenya.

Si heu definit un mètode d’autenticació via SMS i preferiu no donar el vostre número de telèfon, o no teniu un mètode alternatiu en cas de problemes amb el mòbil, us serà d’ajuda la infografia següent que hem preparat sobre la implantació que s’ha fet a l’Autònoma de l’autenticació de doble factor (MFA), en la qual es mostren els mètodes d’autenticació possibles i el recomanat, com es configura l’autenticació de doble factor amb l’activació d’un mètode alternatiu i bones pràctiques per crear contrasenyes segures.

SUBSCRIVIU-VOS AL BLOG CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUIU-NOS A TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB!