Escolta l’article:

Des de l’11 de juliol està actiu el nou curs acadèmic 2023-2024 al Campus Virtual. Tant si sou estudiants com si sou docents, en accedir-hi continuareu veient les assignatures del curs 2022-2023 al tauler. Com a docents però, podreu activar ja les noves assignatures del curs 2023-2024.

Com ja és habitual, el canvi d’any acadèmic porta novetats. Aquest curs, fruit del canvi de versió de Moodle les aules estrenen un disseny nou. A més, aquesta nova versió presenta una revisió i estructuració diferent dels menús que trobem a l’aula.

En la infografia següent us expliquem totes les novetats que incorporem aquest nou curs per millorar la docència en línia.

Si necessiteu ajuda en les vostres assignatures al Campus Virtual us poden ser d’utilitat les preguntes més freqüents següents.

Com activar assignatures (creació d’aules)

Com afegir o treure grups de docència Sigma/TCS (modificar l’assignació d’estudiants al grup)

Com afegir o treure docents de l’aula

Com crear un o més grups i assignar-hi estudiants

Com crear un agrupament

SUBSCRIVIU-VOS AL BLOG CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUIU-NOS A TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB!