👉🏾    Here you can find the English version of the article

Escolta l’article:

A la Universitat, de ben segur que més d’una vegada heu sentit a parlar de la xarxa wifi eduroam. En aquest article trobareu prou motius per connectar-vos-hi.

La xarxa eduroam, que és activa a la Universitat, és l’opció disponible per a tota la comunitat universitària per connectar-se a Internet sense fils. La iniciativa eduroam garanteix la connectivitat a qualsevol centre educatiu on estigui disponible, i aporta múltiples beneficis a nivells de connectivitat i seguretat respecte a altres xarxes wifi públiques. Us els expliquem tot seguit:

Per configurar la connexió a eduroam, us aconsellem que utilitzeu les eines de configuració automàtica. Només us caldrà fer-ho una vegada i serveix per a totes les institucions adherides a aquest servei. És a dir, un cop l’hàgiu configurada des del campus de la UAB, continuarà funcionant quan visiteu altres universitats, sense haver de tornar a fer el procés.

Trobareu les instruccions de configuració de la connexió a eduroam i, més específicament, els procediments pas a pas amb l’app geteduroam per als diferents dispositius a:

Hem preparat uns vídeos de mostra per a cadascun dels sistemes operatius més utilitzats en ordinadors i dispositius mòbils:

Per a configurar correctament eduroam, és molt important introduir niu@uab.cat en el camp de nom d’usuari i la vostra contrasenya associada a l’usuari.

Recordeu actualitzar la contrasenya quan la canvieu per tal que la connexió us torni a funcionar. Podeu consultar les instruccions si teniu algun altre problema.

Subscriviu-vos al blog  canaltic.uab.cat  per rebre totes les actualitzacions i seguiu-nos a X,  @tic_uab, i a Instagram,  @tic_uab!