El personal de la UAB compta amb un conjunt d’eines i serveis que li permeten fer tasques de docència, recerca i gestió administrativa de manera eficient.
Si us trobeu en alguna de les situacions següents, tingueu aquests serveis ben presents, ja que en algun moment els necessitareu!
Serveis d’informació
Voldria obtenir informació de qüestions laborals, convocatòries i comunicacions internes que poden ser del meu interès.

A la intranet trobareu informació sobre qüestions laborals, convocatòries i acords dels òrgans de govern, i també informació relacionada amb l’àmbit acadèmic i de recerca, i eines per fer consultes o gestions diverses.
M’agradaria portar la UAB al mòbil, per poder accedir en qualsevol moment a les notícies i serveis més rellevants de la Universitat.

L’ app de la UAB us facilitarà les informacions i l’accés als serveis més destacats, com la targeta universitària intel·ligent i les gestions personals entre d’altres. Està disponible per a Android, iOS i Huawei AppGalery
Connectivitat
Voldria accedir als serveis al núvol, consultar un article d’una revista científica i fer cerques a internet des de dins i des de fora de la Universitat, d’una manera fiable i segura.

- Si sou al despatx utilitzeu el servei de connexió a la xarxa fixa que us garantirà una connexió estable i segura per cable a la xarxa interna de la UAB.

- Si sou al campus podeu accedir al servei de wifi anomenat Eduroam. Per connectar-vos-hi només us cal fer la configuració, que és molt ràpida i us permetrà, també, utilitzar aquesta xarxa a moltes altres universitats europees.

- Si sou fora de la Universitat, l’accés a determinats recursos no està permès a través de connexions exteriors. En aquest cas, disposeu del servei XPV, per accedir a la xarxa UAB com si fóssiu al despatx, i del servei ARE, per accedir a les subscripcions de revistes científiques.
Seguretat
Necessito recuperar la contrasenya i posar-ne una de nova.

Per garantir l’autenticació de la vostra identitat, l’ Autònoma disposa d’un servei de gestió de contrasenyes i una autenticació de doble factor.
Lloc de treball
Acabo d’arribar a la Universitat i necessitaria disposar de les eines ofimàtiques necessàries per fer la feina.
- Necessito un ordinador gestionat per la UAB

La UAB dota els membres de la seva plantilla permanent d’un ordinador gestionat. El servei d’ordinadors recomanats i gestionats facilita la instal·lació, actualització i manteniment dels sistemes operatius i programaris, i així garanteix mesures de seguretat sense necessitat d’intervenció dels usuaris.
- Em cal una còpia impresa d’un document i no tinc impressora.

A tots els centres disposeu de màquines d’impressió i reprografia en autoservei. També teniu a l’abast un servei de compartició d’impressores, amb el qual podreu compartir les vostres màquines amb altres persones que poden estar a diferents espais.
- He de configurar el meu correu institucional i les eines de col·laboració.

El servei de correu i eines de col·laboració us permetrà gestionar la vostra bústia de correu electrònic, els vostres contactes, la vostra agenda i altres eines de col·laboració (Teams, Office d’escriptori, espai de disc al núvol).
Suport tècnic
He tingut un problema tècnic amb un ordinador, no sé com arreglar-lo i m’agradaria rebre suport.

El Centre d’Assistència i Suport (CAS) actua com a punt centralitzat d’atenció, on podreu adreçar les vostres consultes i incidències. Us oferiran el suport informàtic necessari en diverses àrees.
A més d’aquests serveis, al web de la DTIC en trobareu d’altres que us ajudaran en el vostre dia a dia a la UAB.
Subscriviu-vos al blog canaltic.uab.cat per rebre totes les actualitzacions i seguiu-nos a X, @tic_uab, i a Instagram, @tic_uab!
Respon
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.