En general ha disminuït la demanda de serveis al CAS en el 2n trimestre del 2017 respecte al 1r trimestre -aproximadament un 21%-, per les vacances de Setmana Santa i la fi de curs, i ha mantingut un nivell d’efectivitat similar.

En la següent infografia podem apreciar que el nombre total de casos han estat 5.211, la majoria dels quals han estat consultes sobre els serveis, i en menys quantitat incidències i peticions. A més de gestionar 2.666 correus, s’ha atès el 97,46% de les 5.315 trucades rebudes, de les quals el 98,67% no han hagut d’esperar ni 30 segons per ser ateses, els motius de les no ateses han estat per fora d’horari (2,41%) i perdudes (0,13%). Com que els problemes no segueixen horaris, també s’han gestionat exitosament 56 casos crítics fora de l’horari d’atenció. Finalment, podem veure que dels 5.335 casos resolts, un 88% s’han resolt directament des del CAS i el 61% en menys de 30 minuts. Podeu ampliar la imatge.

El CAS (Centre d’Assistència i Suport), que realitza la seva activitat en col·laboració amb els SIDs i la resta de personal de la Direcció de TIC, s’encarrega d’oferir assistència i suport en l’àmbit informàtic. Us podeu adreçar al CAS sempre que tingueu algun problema, dubte o incidència informàtica.

L’horari d’atenció als usuaris és el següent:

– De dilluns a divendres no festius: de les 8 a les 20h (excepte juliol i agost)

– Al juliol i a l’agost: del 3 al 28/7 de 8h a 18h; del 31/7 al 25/8 de 8h a 15h i del 28 al 31/8 de 8h a 17h