Anteriorment, ja us explicàvem què són les FAQ i quina utilitat tenen a Canal TIC.  En resum (i per fer memòria), la pàgina web de les FAQ és un portal que agrupa les respostes a les preguntes més freqüents relacionades amb el Servei d’Informàtica que arriben al CAS (Centre d’Assistència i Suport).

Donat el gran èxit de la primera versió del portal de respostes a les Preguntes més Freqüents que es va posar a disposició de la comunitat universitària el març de 2014, recentment s’ha renovat la pàgina de les FAQ amb un disseny més atractiu i eficaç. Ara se separen les preguntes més freqüents en categories per facilitar a l’usuari la navegació per la pàgina. També té un entorn responsiu per tal que pugueu consultar-ho des de qualsevol dispositiu com el mòbil o la tauleta tàctil.

La pàgina web de les FAQ va néixer amb l’objectiu de donar eines d’auto resolució dels dubtes o incidències amb instruccions senzilles i detallades.Per fer-vos una idea, aquestes són les 10 preguntes més consultades a la pàgina de les FAQ:

Top ten de les preguntes més freqüents sobre el Servei d’Informàtica

Com actualitzo l’antivirus?

Com actualitzo Windows 10?

Com em puc instal·lar l’Office per a ús particular?

Com puc accedir a OneDrive (disc al núvol)?

Configurar correu e-campus a un gestor de correu

Descarregar programari del MSDNAA

Sóc estudiant, quin programari puc instal·lar al meu pc particular?

Tinc una adreça @e-campus.uab.cat, com puc accedir als serveis de l’Office 365?

Tinc una adreça @uab.cat, com puc accedir als serveis de l’Office365?

Com puc accedir a la gestió de permisos?