Anteriorment, ja us explicàvem què són les FAQ i quina utilitat tenen a Canal TIC. En resum (i per fer memòria), la pàgina web de les FAQ és un portal que agrupa les respostes a les preguntes més freqüents relacionades amb el Servei d’Informàtica que arriben al CAS (Centre d’Assistència i Suport).
Donat el gran èxit de la primera versió del portal de respostes a les Preguntes més Freqüents que es va posar a disposició de la comunitat universitària el març de 2014, recentment s’ha renovat la pàgina de les FAQ amb un disseny més atractiu i eficaç. Ara se separen les preguntes més freqüents en categories per facilitar a l’usuari la navegació per la pàgina. També té un entorn responsiu per tal que pugueu consultar-ho des de qualsevol dispositiu com el mòbil o la tauleta tàctil.
La pàgina web de les FAQ va néixer amb l’objectiu de donar eines d’auto resolució dels dubtes o incidències amb instruccions senzilles i detallades.Per fer-vos una idea, aquestes són les 10 preguntes més consultades a la pàgina de les FAQ:
Top ten de les preguntes més freqüents sobre el Servei d’Informàtica |
Sóc estudiant, quin programari puc instal·lar al meu pc particular? |
Tinc una adreça @e-campus.uab.cat, com puc accedir als serveis de l’Office 365? |
Tinc una adreça @uab.cat, com puc accedir als serveis de l’Office365? |
Respon
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.