El passat dijous, 25 d’abril, la DTIC va estar present a la desena edició de la fira anual de l’Escola d’Enginyeria, la MEMEnginy. Ens vau poder trobar al nostre estand «Connecta amb la DTIC», on alguns vau participar als nostres concursos i sortejos i us vau informar sobre què ofereix la DTIC.

A les 11.30 h, vam participar a la taula rodona «Connecta amb l’activitat professional i els projectes a la DTIC», on els alumnes que volguessin podien fer preguntes i el personal de la DTIC els les contestava, i posteriorment, per la tarda, també vam fer algunes entrevistes de tu a tu , perquè les persones interessades es poguessin assabentar millor de tot el que oferim.

Subscriviu-vos al blog  canaltic.uab.cat  per rebre totes les actualitzacions i seguiu-nos a X,  @tic_uab, i a Instagram,  @tic_uab!