Ben tornats i ben tornades #UABers! I benvinguts i benvingudes, #NousUABers! Canal TIC torna un curs més, i ja en van sis, per apropar-vos tota la informació relacionada amb les TIC i els serveis TIC de la Universitat Autònoma de Barcelona.

El curs passat Teams va guanyar molt protagonisme a les nostres publicacions. Com ja sabeu, és la plataforma de comunicació i videotrucades de referència escollida per la UAB. Tota la comunitat universitària va haver d’aprendre a marxes forçades el funcionament d’un programa d’aquestes característiques per tal de seguir amb la docència híbrida que es va adoptar. Canal TIC va posar el seu granet de sorra amb múltiples articles farcits de novetats i guies de Teams.

Enguany, deixarem més de banda aquest programa. I això és una bona notícia perquè vol dir que cada vegada més estem tornant al Campus. En aquests moments, la Instrucció 9/2021 de la gerència fixa la docència presencial simultània en un 70%, el mateix percentatge que l’aforament màxim que es permet al Servei de Biblioteques. També el PAS redueix el teletreball a dos dies a la setmana.

Aquesta vegada, entre altres coses, a Canal TIC hem començat a portar-vos informació sobre el canvi del servei de correu electrònic i altres serveis en línia de l’alumnat. Si encara no us heu adonat, heu de saber que l’estudiantat deixa de tenir el servei de correu electrònic i els serveis associats amb Google for Education i passa al servei de Microsoft. Entre altres coses, aquest canvi millora la integració amb Teams. Si encara no heu fet el canvi, afanyeu-vos!

Per acabar de donar-vos la benvinguda al curs 2021-2022, sigueu alumnes, PDI o PAS, us portem un recull de les nostres publicacions imprescindibles per moure-us entre els serveis en línia que l’Autònoma posa a la vostra disposició:

Que tingueu un curs 2021-2022 profitós i apassionant!