Comunicat de la UAB del 12/10/21

El dimecres 13 d’octubre la Universitat Autònoma de Barcelona reprèn les seves activitats malgrat l’atac informàtic patit aquest dilluns. Les classes i les tasques administratives es mantenen i es faran adaptades a les condicions actuals, tot i que les xarxes UAB i Eduroam no estan disponibles. Des de la Direcció de Tecnologies de la Informació i la Comunicació de la UAB es continua treballant per restablir, tan aviat com sigui possible, el sistema de virtualització afectat i tornar-lo a deixar completament operatiu. Podeu ampliar la informació a través de les xarxes socials de les vostres facultats i consultar les preguntes freqüents de TIC.

SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUEIX-NOS AL TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB !