Comunicat de la UAB del 15/10/21

La Universitat Autònoma de Barcelona informa que els serveis informàtics han posat a disposició una eina de triatge per als ordinadors personals de la UAB que determina si han estat infectats o no en el ciberatac patit per la institució.

En aquests moments ja s’ha iniciat el procés d’anàlisi dels equips portàtils per tal de detectar quins han estat afectats pel virus informàtic. En un pròxim comunicat, s’informarà del mecanisme que s’haurà de dur a terme als centres i als serveis centrals a partir de dilluns, 18 d’octubre.
Ja està operativa una xarxa wifi al campus (UAB-provisional), que només dona accés a Internet i a la qual es pot connectar tota la comunitat universitària, excepte el equips UAB que encara no hagin passat pel procés de triatge.

Per motius de seguretat, fins que no s’hagi passat aquesta eina de triatge, els ordinadors propietat de la UAB no s’han de connectar a cap xarxa, ni corporativa ni personal.

Aprofitem per informar a la comunitat universitària que ja ha entrat en vigor la Resolució del Departament de Salut, SLT/3090/2021, de 14 d’octubre, per la qual es retorna al 100% de la presencialitat de la docència.

SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUEIX-NOS AL TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB !