Avís de la DTIC del 15/12/2021

Ja és accessible el Dipòsit Digital de Documents (https://ddd.uab.cat), l’eina a partir de la qual es recopila, gestiona, difon i preserva la producció científica, docent i institucional de la Universitat. La consulta es pot fer tant des del campus com des de fora de la UAB.

A partir de demà, 16 de desembre, es recuperarà el web corporatiu de la UAB, que s’anirà actualitzant amb els continguts i informacions de tots els àmbits de la Universitat. La recuperació del web és un fet important, especialment per a la visibilitat de la nostra institució en els motors de recerca.

Les pàgines que inclouen dades procedents d’aplicacions encara no recuperades estaran identificades perquè quedi clar que la informació publicada és anterior a l’atac informàtic de l’11 d’octubre.

No estaran operatives altres funcionalitats del web lligades a serveis corporatius, com la intranet o el servidor de vídeos institucionals, que s’aniran recuperant progressivament.

El mateix dia 16 de desembre es reobrirà el campus virtual amb l’objectiu de facilitar la recuperació dels lliuraments fets abans de l’atac informàtic. La majoria de les seves funcionalitats estaran operatives però no s’hi podrà treballar amb plena normalitat fins a l’inici del segon semestre.