Avís de la DTIC del 21/02/2022

NOTA PRÈVIA: Aquest avís només és rellevant per a qui tingui servidors, impressores i/o dispositius especials connectats a la xarxa informàtica de la Universitat. La major part de persones que connecten PCs, o que fan servir la WiFi de Campus poden ignorar aquest avís.

En el marc del procés de millora de la xarxa informàtica de la Universitat, que estem duent a terme en diferents fases i que es perllongarà al llarg dels propers mesos, és necessari disposar d’un registre dels servidors i d’altres dispositius que requereixin una adreça IP fixa.

És per aquest motiu que les persones responsables d’aquells ordinadors o dispositius informàtics que, per la seva funcionalitat, requereixin tenir una adreça reservada ho hauran de comunicar en un termini màxim de 3 setmanes a partir d’aquesta comunicació. Per trametre aquest informació, caldrà complimentar aquest formulari consignant les dades i argumentant la necessitat de disposar d’una adreça IP fixa.