Escolta l’article

Als ordinadors gestionats de la UAB hi trobareu un servei de programari institucional i de reinstal·lació de l’ordinador.

Aquest programari està disponible per fer-ne la descàrrega i la instal·lació, i hi podeu accedir a través de l’aplicació Portal de Empresa de l’ordinador. En destaquen les aplicacions SAP GUI i Redtrust, entre d’altres. Des del mateix portal, les funcionalitats següents us poden ser molt útils:

• Instal·lar aplicacions de manera  fàcil i segura. Així podeu descarregar i instal·lar les aplicacions amb un sol clic i us assegureu que són segures i que no provocaran cap mal al vostre ordinador.
  • Veure l’estat de les instal·lacions de les aplicacions i altres descàrregues.
  • Reinstal·lar un ordinador del qual sou responsable per corregir errors greus i que provoquin un mal funcionament de l’equip. En aquest cas i seguint les indicacions del personal tècnic es pot reinstal·lar l’equip amb les instruccions de l’enllaç següent: Reinstal·lació d’equips. Aquesta funcionalitat també us permetria assignar l’equip a una altra persona, però recordeu que no ho heu de fer si l’ordinador se us ha assignat amb càrrec al pressupost de la DTIC, tal com diu al Manual d’ús dels ordinadors del personal permanent de la UAB.
  • Veure els vostres dispositius corporatius dels quals sou usuari responsable i el seu estat. Podeu saber si estan actius al domini i el temps que fa que no es connecten o sincronitzen.

Per poder accedir al portal d’empresa, heu d’escriure «portal de empresa» al cercador de l’ordinador. En cas que no aparegui, si no us heu equivocat a l’hora d’escriure, això indica que no sou la persona responsable de l’ordinador o que no es tracta d’un ordinador gestionat (reinstal·lat).

A les imatges següents veureu com accedir al portal d’empresa de la Universitat i al seu contingut.

Com accedir al portal d’empresa

Contingut del portal d’empresa a la UAB

Trobareu informació addicional a:

SUBSCRIVIU-VOS AL BLOG CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUIU-NOS A TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB!