Escolta l’article:

Des de març de 2022 la Universitat assigna al personal permanent un ordinador portàtil gestionat i es cuida de substituir els equips més antics de manera automàtica.

El primer any s’han assignat ordinadors nous a les persones que complien les condicions i no disposaven de cap ordinador prou nou com per ser gestionat. A partir d’ara, amb les dades de què disposem ja podem veure quines persones tenen un ordinador gestionat dels més antics i se’ls enviarà un correu perquè preparin la renovació.

Enguany ha començat la substitució dels ordinadors gestionats més antics, que s’anirà fent progressivament durant la resta de l’any. Es tracta dels models d’ordinador recomanats següents:

• portàtil Toshiba PORTEGE Z30-C,
  • sobretaula HP ProDesk 600 G2,
  • sobretaula HP ProDesk 600 G3.

Si disposeu d’algun ordinador d’aquests models que no sigui gestionat, reinstal·leu-lo al més aviat possible per entrar dins el procés de renovació, i no cal que us poseu en contacte amb ningú per fer el canvi. Rebreu un correu abans de final d’any per canviar-lo. Teniu la informació de com demanar la re-instal·lació a Les novetats i els avantatges de tenir un ‘equip gestionat’ a la UAB.

Prèviament a la substitució de l’ordinador rebreu la informació del que cal fer per preparar-lo, incloent-hi el traspàs de les dades al núvol. Quan el proveïdor us porti el nou portàtil retirarà l’ordinador antic però us en deixarà el disc dur, per si més endavant necessiteu alguna dada que heu oblidat copiar. No cal que us ocupeu del procediment de baixa perquè es fa de manera centralitzada per a tots els ordinadors retirats.

Per a la renovació automàtica dels ordinadors gestionats més antics només heu de tenir en compte el següent:

1. Assegureu-vos que l’ordinador està gestionat. Per esbrinar-ho, cerqueu l’aplicació Portal de Empresa a l’ordinador i, si no hi és, cal que el reinstal·leu.
  2. Comproveu que només sigueu responsables dels ordinadors que utilitzeu. Els ordinadors públics i compartits no es tenen en compte a l’hora d’assignar ordinador, però la resta sí. Podeu veure els ordinadors dels quals sou responsables al portal d’empresa. Si heu de canviar la persona responsable d’algun ordinador ho podeu fer seguint aquestes instruccions.
  3. Per a les persones de nova incorporació o que es reincorporen després d’una excedència, l’assignació d’ordinador es fa a partir de la comunicació de l’Àrea de Gestió de Persones, que informa la persona de quan i com ha de recollir l’ordinador.

Trobareu informació addicional a:

SUBSCRIVIU-VOS AL BLOG CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUIU-NOS A TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB!