A causa de la importància de la plataforma TEAMS pel treball col·laboratiu i la docència en línia a la Universitat, des de CanalTIC ens hem proposat fer un recull mensual de les novetats més importants i de recomanacions que us poden servir en el vostre dia a dia.

Detecció automàtica de l’idioma

Si canvies de llengua mentre estàs escrivint a Teams, el programa ho detectarà i adaptarà el corrector ortogràfic automàticament. L’idioma predeterminat de la plataforma és el mateix que hagis escollit com la llengua principal del sistema operatiu.

Més privacitat: mostrar-me com “fora de línia”

Ara podràs treballar a Teams sense que la resta ho sàpiga, ja que s’ha inclòs l’estat “mostrar-me fora de línia”. Pots canviar el teu estat clicant a la icona del perfil de la cantonada superior dreta.

Transferir reunions entre dispositius

Si una reunió s’allarga més de l’esperat i has de marxar, podràs seguir connectat transferint la trucada de l’ordinador al telèfon mòbil sense perdre’t ni un sol segon. Podràs fer-ho en qualsevol moment al llarg d’una sessió i tantes vegades com vulguis.

Un parell de recomanacions…

Sabies que dins una reunió pots editar un document de Word de manera col·laborativa i alhora? O que pots passar un qüestionari de Kahoot i participar amb la resta de participants de la reunió? Trobaràs moltes més aplicacions a la barra superior de la reunió.

I si vols estalviar-te haver de programar una classe que es repeteix cada setmana, pots optar per programar sessions de manera periòdica. Així podràs convocar les classes per tot el semestre ràpidament. Segueix aquesta guia per fer-ho des del Campus Virtual.

Podeu conèixer totes les actualitzacions de primera mà des de la interfície del Teams. Només heu de fer clic a “Ajuda”, a la cantonada inferior esquerra i després a “Novetats”.

Podeu consultar les informacions més importants d’octubre relacionades amb Teams en aquest article.
SUBSCRIU-TE AL BLOG: CANALTIC.UAB.CAT I SEGUEIX-NOS AL TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB !