Ben tornats i ben tornades #UABers! I benvinguts i benvingudes #NousUABers!

Comença un nou curs, i anem pel setè, que #CanalTIC estarà al vostre costat per tenir-vos al dia de les novetats de les TIC a la Universitat i apropar-vos als serveis en línia i eines TIC que l’Autònoma posa al vostre abast.

CanalTIC que té els seus inicis  com a “Espai d’informacions i difusió de les TIC a la Comunitat UAB” amb el pas del temps està esdevenint un referent per a la comunitat d’ #UABers, ja sigueu alumnes, PDI o PAS, per això, us animem a participar i a demanar-nos a través de les nostres xarxes socials a twitter i Instagram (@tic_uab) tot allò que vulgueu saber sobre les #TIC a la @UABBarcelona.

Per acabar de donar-vos la benvinguda al curs 2022-2023 us oferim un petit tast d’articles publicats que poden ser del vostre interès:

Que tingueu un curs 2022-2023 profitós i un inici engrescador!

SUBSCRIVIU-VOS AL BLOG CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUIU-NOS A TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB!