Si ets nou a la UAB, cal que t’acostumis amb les eines que utilitzaràs en la teva vida diària per tal de treure’n el màxim profit, ja que potser t’has trobat en alguna de les següents situacions  …

Acaba de començar el curs i vull estar al dia de les assignatures en què m’he matriculat

El Campus Virtual és el portal digital de referència durant el curs. Està basat en Moodle i et facilitarà estar al dia de les assignatures en què t’hagis matriculat. Pots entrar-hi a través d’un navegador o bé amb l’app  Moodle Mobile a través del telèfon mòbil i tauleta, disponible per iOS i Android.

M’han enviat un document important al meu correu de la Universitat i no sé la meva adreça

Com a membre de l’Autònoma  tens a la teva disposició un correu electrònic:
Alumnat: nom.cognom@autonoma.cat
PAS i PDI: nom.cognom@uab.cat
A través d’aquest compte reps totes les comunicacions institucionals i informació relacionada amb la Universitat. Per tal de no perdre’t cap comunicació, et recomanem que el vinculis al teu compte personal.

Si tens dubtes sobre com configurar el correu, visita la web de la DTIC.

Arribo a la universitat i no se’m connecta automàticament el mòbil a la xarxa wifi

Els usuaris amb NIU i contrasenya de la UAB, poden accedir a la xarxa wifi Eduroam. Per poder entrar, cal fer una ràpida configuració  que ens permetrà, també, utilitzar aquesta xarxa a moltes altres universitats europees.

Si vols saber més sobre la xarxa Eduroam, consulta aquest article de CanalTIC.

Necessito recuperar la meva contrasenya i posar-ne una de nova

Si se t’oblida alguna contrasenya, no t’amoïnis.
L’ Autònoma disposa d’un servei de canvi i recuperació de contrasenyes fàcil, àgil i segur, a més, en el mateix enllaç, podràs trobar altres tràmits relacionats amb la gestió de la paraula de pas.

M’agradaria tenir eines d’ofimàtica al meu ordinador i al mòbil

Com a membre de la UAB, tens una subscripció gratuïta al programari Microsoft Office 365 ProPlus, que inclou les últimes versions de Word, Excel, PowerPoint, OneNote o Skype. Per instal·lar-ho t’hauràs d’identificar amb el teu compte.
Podeu instal·lar-ho en fins a cinc ordinadors i cinc telèfons mòbils o tauletes.

M’han demanat una còpia impresa d’un document i no tinc impressora

A tots els centres hi ha màquines on podràs imprimir. Funciona amb un saldo que pots recarregar a través de PayPal amb una targeta de dèbit o crèdit o al servei de reprografia de la Plaça Cívica.

Consulta tota la informació sobre aquest servei a l’enllaç del servei d’Impressió i reprografia a la UAB.

Voldria aprofitar el temps lliure entre classes i fer els treballs de les assignatures

En tot el campus hi ha un seguit d’ aules amb ordinadors de lliure disposició que podràs visitar i fer feina de forma autònoma. Aquests ordinadors tenen instal·lades les aplicacions que s’utilitzen a les classes. Per poder consultar els horaris i la seva ubicació, ves al punt d’informació de la teva facultat.

Per a saber-ne més, visita l’article sobre serveis digitals per al personal de la UAB o el recull de serveis per a estudiants. A més a més, pots consultar el llistat complet dels e-serveis que proporciona la Direcció TIC de la Universitat.

SUBSCRIVIU-VOS AL BLOG CANALTIC.UAB.CAT PER REBRE TOTES LES ACTUALITZACIONS I SEGUIU-NOS A TWITTER @TIC_UAB I A INSTAGRAM @TIC_UAB!