Un curs més, i ja en van 5, tornem amb tots vosaltres i us donem la benvinguda al nou curs 2020/21, en uns temps on una nova “normalitat” s’ha incorporat plenament a les nostres vides i les TIC han pres un fort protagonisme, gairebé vital.

Des de #CanalTIC a través dels canals disponibles, ja sigui amb articles al blog canaltic.uab.cat, publicacions a les xarxes socials Twitter @tic_uab i Instagram @tic_uab, infografies a les pantalles informatives dels centres, píndoles a UABràdio i pòsters repartits pel Campus, assumim el compromís de fer-vos arribar les novetats i explicar-vos els serveis TIC que us han de facilitar el vostre quefer a la Universitat.

El nostre recull “Top Ten” d’articles publicats el curs passat i que us poden ser d’interès:

e-Serveis per a estudiants: la UAB al teu abast

Serveis digitals per al Personal de la UAB

Eines per treballar en remot

Pla millores en la Preservació de les dades

Projectes 2020 de millora de les Comunicacions

El Campus Virtual més fàcil amb Moodle Mobile

Gestors de Contrasenyes, com ens poden ajudar?

Novetats en els equips recomanats per la Universitat

Actuacions TIC de la UAB pel Covid-19

Què és i com funciona el servei ARE?

Per no perdre’s res de res, subscriviu-vos al blog: canaltic.uab.cat i seguiu-nos al twitter @tic_uab i a Instagram @tic_uab !

Bon i profitós curs 2020/21 per a tothom!