Escolta l’article:

Com cada any per aquestes dates, us donem la benvinguda al nou curs, que tot just acabem d’encetar. Iniciem doncs una nova temporada de Canal TIC, que ja fa set anys que us apropa tota la informació relacionada amb les TIC i els serveis i recursos en línia a l’Autònoma.

L’equip humà que hi ha darrere de Canal TIC creiem que la millor manera de ser útils a la comunitat universitària és fer-vos arribar a temps aquelles informacions i novetats en l’àmbit de les TIC que us facilitin la feina. Per fer-ho possible, ens cal tenir-vos a prop i escoltar les vostres propostes, idees i suggeriments i, si convé, també les vostres felicitacions i queixes. Us demanem, doncs, la vostra participació amb comentaris als articles del blog o a les nostres xarxes socials (X i Instagram). Per acabar de donar-vos la benvinguda, us oferim un petit tast d’articles publicats el darrer curs i que us poden interessar:

Que tingueu un curs 2023-2024 ben profitós i apassionant!